wydawnictwo znak - Dobrze nam się wydaje

Dariusz Doliński, Bogusława Błoch

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji?  O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch. Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.

Oprawa miękka

Format: 145 x 205 mm

Liczba stron: 200

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania: 2006-10-03

ISBN: 83-240-0730-X

Opracowanie graficzne: Witold Siemaszkiewicz

tu patroni

Recenzje

Dodaj własną recenzję
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.