Wydawnictwo Znak - Dobrze nam się wydaje

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Neurony lustrzane i reszta, czyli dlaczego kupujemy

Fascynująca książka o neuromarketingu. Lindstrom pokazuje, że bardzo wielkie znaczenie mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Każdy z nas jest konsumentem, niezależnie od tego, co kupujemy. Duży wpływ ma reklama w telewizji, billboardy na ulicach, internetowe bannery, plakaty w sklepowych witrynach i dżungle, które łatwo zapadają w pamięci. Również dużą rolę odgrywają neurony lustrzane.
Z „Zakupologii" dowiedziałam się, czym kieruje się konsument wybierając daną markę produktu. Autora ciekawi, dlaczego jedne marki wybieramy bez zastanowienia, a nad innymi się długo zastanawiamy.
Autor pisze tak: „Manekin ubrany w dżinsy Gap idealnie opinające biodra, koszulkę. Wygląda wspaniale, gdybym tylko miała takie ubrania - też bym tak wyglądała. Rzeczywiście, niektóre kobiety tak myślą, że jeśli będą posiadały takie ciuchy to też będą takie atrakcyjne. Ale rzeczywistość jest inna."
Autor książki „Zakupologia" - Martin Lindstrom - to światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu. Zajmował się promocją takich marek jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald's, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.

 


Recenzent: Barbara Jankowska

Przygotowaliśmy dodruk tego tytułu specjalnie na życzenie naszych klientów

Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta.

Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy to kolejna książka w serii Punkty Przełomowe. W serii ukazują się książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.
Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej.

Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł